Przejdź do głównej zawartości

Thailand 2018


Phuket, 26.10.2018

Witam Was moje Kochane! 😘 / moi Kochani! 😉

Co u Was? 😵

W dniu dzisiejszym pojechałem do Land&Houses Sport Club na spacer, jak praktycznie co dnia. Nie pływałem, nie ćwiczyłem, jedynie byłem na przejażdżce. I wyobraźcie sobie, że poznałem Evanie 😘😂 Evania pochodzi z Rosji, ale biegle włada angielskim. Co prawda, nie mieszka na tym osiedlu, ale często tutaj przychodzi. Wymieniliśmy się FB i staliśmy się friend' s 😂 
Na lunch jadłem tajską zupę, była pikantna i pyszna! 
Niedługo później wyjechałem moi "Ferrari II" na spacer. 
W Land & Houses Sport Club - ie trwała próba teatralno-taneczna "Dancing Bat-Girls". Nauczycielka pozwoliła mi obejrzeć tę próbę, co więcej pozwoliła mi sfotografować/nakręcić wideo  😂
Jeszcze na spacerze zostałem powiadomiony o kolacji. 
Pojechaliśmy z całą Rodzinką 😘💖 niemiecko-tajskiej restauracji. Zamówiłem sobie gryos ze szpaclami, sałatkę i Wises Beer! 😜

Zapraszam do oglądania, komentowania i na FB:


with my new friend  Evania 😘
  my lunch 😋
 róża 
 kwiat Lotosu
 hibiskusy, czyli róże chińskie 
 nieznane z nazwy 
 "Bat-Girls" miały próbę teatralną 
 gyros ze szpaclami sałatka i piwo 😋 = kolacja w tajsko-niemieckiej restauracji

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Uzdrowisko Busko-Zdrój

Busko - Zdrój, 6.06.2023  Witam Wszystkich bardzo serdecznie❗ Wczoraj, niestety, ale miałem drobny wypadek... Przewróciłem się pod prysznicem. Rozwaliłem sobie lewą skroń i prawy podkolannik. Ale nie połamałem na szczęście niczego. Byłem w wojskowym szpitalu, żeby na 100% stwierdzić, że nic mi nie jest. Karetką pojechałem. Cały byłem w nerwach. Na szczęście żyje i nic sobie nie zrobiłem poważniejszego. Tylko powieszchowne rany.  Trochę mnie tam potrzymali (w nie pewności...).  Wróciłem do uzdrowiska po kolacji... W Szpitalu Wojskowym  W drodze powrotnej  Deszczyk padał  Zasrańce dachowe ❗❗❗ Szpital "Krystyna"  Róże   Stokrotki

Poland 2023:

Kraków, 3.10.2023 Witam Wszystkich bardzo serdecznie! Tego dnia pojechałem na Warsztaty Terapii Zajęciowej Kliki na Podchorążych 3. Po przywitaniu wszystkich uczestników i terapeutów, poszedłem do pracowni ceramicznej. Tam, po dodaniu sobie powera kawą 😂 💪💪 robiłem to, co powiedziała mi Krysia, czyli zdąłem się malowaniem figurek ceramicznych farbą, która nie miała żadnego koloru. Tak zmalowałem dużo 😆😆😆😆😆  Przerwa śniadaniowa potem była, a następnie poszliśmy na kolejny mecz Bocchia. do malowania  po zmalowaniu 😉

Wieczór autorski przyjaciela

                                                                 Kraków, 24.04.2024 Witam Wszystkich bardzo serdecznie❗️ Tego dnia w Nowohuckim Centrum Kultur y odbyło się " Spotkanie z niezwykłymi ludźmi " ( Cykl motywacyjny Mo niki Meleń) " Przecież świat nie jest taki "  promujący najnowszy (2018) tomik Wiktora Okroja " Nadal jestem ciekaw ",  w tym świetny koncert, reportaż, kawa i dużo pozytywnej energii. Muzyka - moja pasja! koncert mojego przyjaciela, utalentowanego muzyka, autora tekstów i poety - mojego przyjaciela -  Wiktora Okroja  ale też innych. Na przedstawienie zabrał mnie Kamil😉, mój nowy przyjaciel z  "Kliki". Był przygotowany na transport tramwajem, jednak Babcia 💖😘 zamówiła nam bus "Partner" (w obie strony)..  Byliśmy dużo przed spektaklem. Więc, poszliśmy na pogaduchy przy piwku 😂😂. Wyluzowani wkroczyliśmy na publikę.  Wiktor i inni artyści dali świetne pokazy. Jestem bardzo zadowolony i uszczęśliwiony.   Jedn