Przejdź do głównej zawartości

Poland 2020





Wczasy w Ochotnicy Górnej 2020
(12-22.06)

Witam Was moje Kochane❗😘 / 
moi Kochani❗😉

Co u Was❓😮

12.06 przywiózł nas Tata ❤😘 do Ochotnicy Górnej. Babcia zarezerwowała nam pokój w jednym z dwóch domów z wielkim tarasem + ogród. 

13.06 - Spacerowałem i ćwiczyłem na tarasie zrobiłem ogólne zdjęcia panoramy Ochotnicy Dolnej. Pogoda była ładna.

Relax na tarasie 


Kuchnia i jadalnia 

Ogród z siatką do gry w siatkówkę

Chodzę po tarasie 

W oddali mostek nad rzeczką Jaszczanka

Grill 

Jeden z domów (dla gości) 
Lasy świerko - jodłowe

14.06 - pogoda była barowa. 
Jak pies z kotem bawili się Masiu i mruczek (kot) sąsiada. 
Po obiedzie, przeszedłem działkę gospodyni. Teren pagórkowaty.

Widok z tarasu i Maksiu - pies sąsiadów 

Maks i kot sąsiadów bawią się za pan brat❗

Łąka łopianów

Maksio - pies sąsiadów - buszuje w trawie

18.06 - Ochotnica, to największa wieś w Polsce. Dzieli się na Gòrną i Dolną. Mieszkamy w tej, Górnej. Nie ma tu ani internetu, ani zasięgu GSM. Jesteśmy odcięci od świata❗❗❗ 
Jest za to cisza, spokój. Słychać tylko śpiew ptaków i szmer pobliskiego strumienia Jaszczanka. Na około rosną lasy świerkowo-bukowe. W pobliżu rozciągją się trasy turystyczne m. in. droga na Turbacz.

Mój selfie 

18.06 - Wymyśliłem i napisałem wiersz o Ochotnicy (pòźniej opublikuję). Pogoda była do bani 👎

Mgliście i popołudniu deszcz... 

19.06 - Do południa lało. Popołudniu mix pogodowy: deszcz na zmianę z chmurami. Brak słońca i ziąb. 
Przepisałem wczorajszy wiersz na kartkę A4 , dorysowałem rysunki i wręczyłem gospodyni.
Skończyłem pisać "Opowieść o Ochotnicy Dolnej"
(będzie w następnych wpisach). 


20.06 - Pogody barowej ciąg dalszy. Zimno, ale po godz. 11 skończyło lać. Było 13 st. C, pochmurnie.

21.06 - Brak słońca, deszcz przelotny.


 



22.06 Wreszcie można się było podgrzać na tarasie❗❗❗😂🤣 (krótko, ale zawsze), Babcia nas pakowała.
Po obiedzie przyjechał po nas mój Tata❤😘 i pożegnaliśmy Ochotnicę.
To był ostatni dzień  w Ochotnicy


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Uzdrowisko Busko-Zdrój

Busko - Zdrój, 6.06.2023  Witam Wszystkich bardzo serdecznie❗ Wczoraj, niestety, ale miałem drobny wypadek... Przewróciłem się pod prysznicem. Rozwaliłem sobie lewą skroń i prawy podkolannik. Ale nie połamałem na szczęście niczego. Byłem w wojskowym szpitalu, żeby na 100% stwierdzić, że nic mi nie jest. Karetką pojechałem. Cały byłem w nerwach. Na szczęście żyje i nic sobie nie zrobiłem poważniejszego. Tylko powieszchowne rany.  Trochę mnie tam potrzymali (w nie pewności...).  Wróciłem do uzdrowiska po kolacji... W Szpitalu Wojskowym  W drodze powrotnej  Deszczyk padał  Zasrańce dachowe ❗❗❗ Szpital "Krystyna"  Róże   Stokrotki

Poland 2023:

Kraków, 3.10.2023 Witam Wszystkich bardzo serdecznie! Tego dnia pojechałem na Warsztaty Terapii Zajęciowej Kliki na Podchorążych 3. Po przywitaniu wszystkich uczestników i terapeutów, poszedłem do pracowni ceramicznej. Tam, po dodaniu sobie powera kawą 😂 💪💪 robiłem to, co powiedziała mi Krysia, czyli zdąłem się malowaniem figurek ceramicznych farbą, która nie miała żadnego koloru. Tak zmalowałem dużo 😆😆😆😆😆  Przerwa śniadaniowa potem była, a następnie poszliśmy na kolejny mecz Bocchia. do malowania  po zmalowaniu 😉

Wieczór autorski przyjaciela

                                                                 Kraków, 24.04.2024 Witam Wszystkich bardzo serdecznie❗️ Tego dnia w Nowohuckim Centrum Kultur y odbyło się " Spotkanie z niezwykłymi ludźmi " ( Cykl motywacyjny Mo niki Meleń) " Przecież świat nie jest taki "  promujący najnowszy (2018) tomik Wiktora Okroja " Nadal jestem ciekaw ",  w tym świetny koncert, reportaż, kawa i dużo pozytywnej energii. Muzyka - moja pasja! koncert mojego przyjaciela, utalentowanego muzyka, autora tekstów i poety - mojego przyjaciela -  Wiktora Okroja  ale też innych. Na przedstawienie zabrał mnie Kamil😉, mój nowy przyjaciel z  "Kliki". Był przygotowany na transport tramwajem, jednak Babcia 💖😘 zamówiła nam bus "Partner" (w obie strony)..  Byliśmy dużo przed spektaklem. Więc, poszliśmy na pogaduchy przy piwku 😂😂. Wyluzowani wkroczyliśmy na publikę.  Wiktor i inni artyści dali świetne pokazy. Jestem bardzo zadowolony i uszczęśliwiony.   Jedn