Przejdź do głównej zawartości

Egipt 2024

 

Masam Alam, 3-9.06.2024

Witam Wszystkich bardzo serdecznie!

Mój Tata 💖😘 długo szukał pomysłu jak uszczęśliwić dwóch swych synków: Adama i mnie. W końcu znalazł fantastycznie tani lot do Egiptu! Na nurkowania i nie tylko. Po raz pierwszy moja noga tam stanęła. Upał jak nie wiem! Jeszcze cieplej niż w Tajlandii. Temperatury wahały się od 26 do 40 stopni!
W miejscowości Marsalam mój tata zarezerwował pokój w hotelu Akassia Swiss Resort. Miejsce stworzone dla rodzin z małymi (i nie co większymi 😉) dziećmi. Znajduję się tu jeden z największych aquaparków wraz z basenem olimpijskim. A dodatkowo: mini-klub, programy animacyjne dla starszych i wielki plac zabaw. 
Przy łagodnym zajściu do morza widziałem rafę koralową, na żywo!!! 😂😂😂😍😍😍 Zakochałem się od pierwszego nurka i spędziłem tam, mnóstwo czasu, obserwując rafę i życie na niej. 
Na terenie hotelu znajdziemy: 5 restauracji, 6 barów, bezpłatany room service, pralnia płatna, sala konferencyjna, 5 basenów odkrytych (w tym 1 podgrzewany zimą),aquapark (12 zjeżdżalni wodnych dla dorosłych i 6 dla dzieci, działający w godzinach: 10 - 17). Polskojęzyczny animator dla dzieci rozwiąże wszelkie bariery językowe.
Hotel przystosowany jest dla osób niepełnosprawnych.

Przepyszne jedzenie! 😋😋😋😋😍
owoce w galaretce
śniadanie 
obraz w hotelowej restauracji
ice coffee don't sugar 😍😋😋💖💖💖
my face 
my father face 
desery 😋😋😋😋💖💖💖💖
babeczki WOW❗❗❗❗
smaczniutkie naleśniki
pianka kawowa 
basen wieczorową porą
odwieczne pytanie: mieć ciastko, czy zjeść ciastko? 

mój Tata 💖😘

obraz na ścianie w restauracji 
na leżaku przed basenem
spojrzenie na basen 
roślinność hotelowa 


😋😋😋
panorama basenowa 
Adam💖😘😍 mnie pcha
 taniec ognia 

świeże sałatki

muzułmańskie budynki
zachód słońca (widok z tarasu)
 posiłeki jadaliśmy albo we wnątrz pomieszczenia, albo na zewnątrz (wersja dla hardcorowców 😎😎😎😎)

Trzech Nurków 
nurek pod wodą 
Adam pożyczył moją maskę 
Tatuś płynie 
Amelka 💖😘
Adam  
kompozycja palce lizać! 

Pyana Party 
z Eqipą 
w pianie 😅😅😅😅😅😅😅😅
faceci  
pyana party! 









mocze nogi w basenie 
z Tatusiem 💖😘😍 w pontonach
i zjazd!
doszło do wykiprowania... 😂😂😂😂😂😂

Oj... 
😂😂😂😂😂😂
zjazd szczęśliwa
😂😂



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wakacje z Kliką 2024

    Przywidz, 26.07-2.08.2024 Witam wszystkich bardzo serdecznie❗️ To były cudowne 2 tygodnie... W tym czasie byłem w Przywidzu na obozie z Stowarzyszeniam Niepełnosprawnych i Ich Przyjaciół "Klika". Mieszkaliśmy w domkach ok. 6 osobowych z łazienką, prysznicem, stołem i łóżkami. Dużo mieliśmy miejsca. Jezioro było na wyciągnięcie dłoni. Pływałem w pław i na kajakach. Atrakcji było bezmiar: ogniska, dyskoteki, wycieczki... Super było!  Płynąłem z eqipą na wschody słońca i inne... Dużo chodziłem. Pchałem wózek inwalidzki z mniejszym lub większym obciążeniem.  Było mega! Dziękuję Wszystkim za pomoc i organizację wakacji marzeń! 💖😅 

Opowieść Kaszëbska:

  "Opowieść  Kaszëbska " W Przywidzu od rana się chmurzyło, ale nie spadła ani kropla deszczu. Temperatura była też bardzo przyjazna: 24 stopni C. Lukas z podgrupką przyjaciół z Kliki pojechał na plażę, nad jeziorem. Zmienił swój strój na spodenki (kąpielówki), ubrał pas pływacki i razem z opiekunem Julkiem wszedł wgłąb jeziornej wody. Wtedy Julian go póścił i zaczął sam pływać! Początkowo na brzuchu (pseudo-kraulem) później jednak  gdyż woda dostała się do jego ust - przez zgryz otwarty - zaczął się dławić i chcąc nie chcąc wypijał wodę. Wówczas obrócił się na grzbiet i po odkaszlnięciu pływał dalej! Trwało to pływanie dość długo, ale L. się - o dziwo - nie utopił! Co więcej, na brzeg wyrzuciła go fala, a on z "bananem na ustach" rzekł: - Było super! Musimy to powtórzyć! - i "drzwi nienaoliwionej szafy", znów się otworzyły.  Po plażingu Lukas był na zakupach. Kupił m. in. zeszyt 40-kartkowy. Po obiedzie zaczął lać rzęsisty deszcz. Paweł otworzył zacięty z

Jestem szczęśliwy!

  2 dni temu dostałem maila że jadę z Kliką - moim Stowarzyszeniem - do Przywidza!  Zbiórka jest planowana 20.07 o 23 na ul Podchorążych 3 (przy WTZ-ach). Wyjazd o 23:30. Na 2 tygodnie.  Na pewno będzie super! O ile będzie Wi-Fi, będę pisał na bieżąco, jeśli nie, proszę, wybaczcie, ale dopiero za 2 tygodnie.  Dzisiaj byłem z Babcią 💖😘 u fryzjerki, żeby się ściąć na wyjazd. Byliśmy też na zakupach.  Jutro będę się pakował.