Przejdź do głównej zawartości

Thailand 2017


Phuket, 17.10.2017 

Witam Was moje Kochane! 😘  / moi Kochani! 😉

Tego dnia byłem w Phuket Top Team. My friend Arthur (Black Dragon) i inni ćwiczyli kopnięcia i ciosy w worki treningowe lub w ochraniacze trenerów. Ja też ćwiczyłem z workiem. Poza tym ćwiczyłem twista (200x), brzuszki (100x), rozciągałem się itp. 
Fajnie było! 
Później pojechałem swoim "Ferrari II" na spacer. Byłem w "owocowym", gdzie kupiłem banany. Zaś na koniec dnia pojechałem na tajski masaż stóp (foot massage). Masowała mnie piękna Tajka เปรี้ยว  Piau (Piał). Poza stopami masowała mi również inne fragmenty mojego ciała 😆  (np. głowę!). 
Na koniec spaceru byłem w Black Label bar. Wypiłem małe piwko Chang. Zawarłem też nowe, ciekawe znajomości... 😂😁


























  เปรี้ยว  Piau (Piał) 😘 
 masaż twarzy i głowy 
 moje stopy pod ręcznikiem 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

W Black Table Bar 


 po przeróbce: Jako Meksykanin! 😂



Zapraszam też na FB:

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Uzdrowisko Busko-Zdrój

Busko - Zdrój, 6.06.2023  Witam Wszystkich bardzo serdecznie❗ Wczoraj, niestety, ale miałem drobny wypadek... Przewróciłem się pod prysznicem. Rozwaliłem sobie lewą skroń i prawy podkolannik. Ale nie połamałem na szczęście niczego. Byłem w wojskowym szpitalu, żeby na 100% stwierdzić, że nic mi nie jest. Karetką pojechałem. Cały byłem w nerwach. Na szczęście żyje i nic sobie nie zrobiłem poważniejszego. Tylko powieszchowne rany.  Trochę mnie tam potrzymali (w nie pewności...).  Wróciłem do uzdrowiska po kolacji... W Szpitalu Wojskowym  W drodze powrotnej  Deszczyk padał  Zasrańce dachowe ❗❗❗ Szpital "Krystyna"  Róże   Stokrotki

Poland 2023:

Kraków, 3.10.2023 Witam Wszystkich bardzo serdecznie! Tego dnia pojechałem na Warsztaty Terapii Zajęciowej Kliki na Podchorążych 3. Po przywitaniu wszystkich uczestników i terapeutów, poszedłem do pracowni ceramicznej. Tam, po dodaniu sobie powera kawą 😂 💪💪 robiłem to, co powiedziała mi Krysia, czyli zdąłem się malowaniem figurek ceramicznych farbą, która nie miała żadnego koloru. Tak zmalowałem dużo 😆😆😆😆😆  Przerwa śniadaniowa potem była, a następnie poszliśmy na kolejny mecz Bocchia. do malowania  po zmalowaniu 😉

Polska 2024

Kraków, 27.01.2024 Witam Wszystkich bardzo serdecznie! Wczoraj miałem drobny wypadek... Kule mi pojechały na panelach i się wypierniczyłem. Nie stało się nic strasznego na szczęście, ale krew z nosa się polała. Na szczęście krótko to trwało i miałem nieocenioną pomoc Babci 💖😘 .  O 16-tej przyszedł po mnie opiekun Julian . - jak dobrze pójdzie, będzie moim Asystentem OzN - i pojechaliśmy do Klasztoru oo. Dominikanów na Stolarską . Niestety, padał akurat deszcz, więc nie obeszło się bez taksówki.  Odbyła się Msza Święta, a później " Śpiewogranie " i spotkanie Klikowe w kapitularzu. Była masa przyjaciół z " Kliki " m. in. Madzia D. 💖😘 z którą dawno się nie widziałem... Tęskniłem itd... Poza tym 9 Stycznia miała urodziny. Ponieważ jej nie widziałem, dałem jej prezent. Po czasie, bo po czasie, ale przyjęła i podziękowała. Śpiewaliśmy i graliśmy głównie kolędy. Stachu  był wodzirejem gitarowym. Poza tym była lutnia i śpiewanie. Super było! Kolejnie poszliśmy na pizz