Przejdź do głównej zawartości

Thailand 2018

Phuket, 22.01.2018

Co u Was? 😲

Chciałem złożyć najserdeczniejsze życzenia dla moich Babć (wczoraj) i Dziadków (dzisiaj) z okazji ich święta 💖😘💖😘 Obyście zdrowi byli i w szczęściu i dostatku żyli! 💖💖💖💖

U mnie ok, ale nie w pełni... Wczoraj wieczorem napuchł mi środkowy palec od prawej nogi... Bolał mnie, i boli, więc dzisiaj byłem w szpitalu. Nie amputowali mi nogi, spoko 😝 Nawet nie było strasznego bólu. Lekarz obejrzał mi palec i zapisał maść z antybiotykiem. Muszę smarować dwa razy w ciągu dnia. Powinno pomóc. Jestem dobrej myśli 😊
Po pobycie w szpitalu pojechaliśmy z Agnieszką 😘💖 po dzieci, a następnie do Fatty's Restaurant. Zamówiłem sobie gyros ze szpaclami i sałatką.
Było przepysznie!
Nie za wiele zdjęć z dzisiaj, ale trudno! 😜

selfie
 gyros ze szpaclami i sałatka

Zapraszam do komentowania, udostępniania i na FB:

Popularne posty z tego bloga

Wakacje Poddąbie 2018

Poddąbie, 27.06-23.07.2018
Witam Was moje Kochane! 😘 / moi Kochani! 😉
Byłem nad polskim morzem z Dziadkiem 💖😘, Ciociami: Joasią i Ireną (siostrami Dziadka) i z dwoma moimi kuzynami Kubą x2 💖😘💗😘.
Mieszkaliśmy w Poddąbiu/k. Ustki w wynajętym pokoju, przy Sosnowej 4. Właścicielką była starsza pani - bardzo sympatyczna i uśmiechnięta kobieta.
W pięknym ogrodzie stała huśtawka na której często siadywałem.
Promenada słońca, przecznica z Sosnową, jest szeroka i znajdują się przy niej sklepy, delikatesy, lodziarnia, kawiarnia i inne. Promenada wiedzie na plażę. Poza tym miałem tam rehabilitacje w Ośrodku Rehabilitacyjno-Wczasowym "Słowiniec". Niejednokrotnie ćwiczyłem i pływałem tam w basenie. Ale przede wszystkim ćwiczyłem w ugulu ćw. w odciążeniu. Jestem bardzo zadowolony z mojej rehabilitantki Nikol❗😘 Nie tylko dobrze ze mną ćwiczyła, ale również była bardzo miła i sympatyczna.
Któregoś dnia zwiedzaliśmy Ustkę. Oprowadzał nas i snuł ciekawe opowieści Kapitan Haaze

na basen…

Wakacje w Laskowej - c. d.

Laskowa, 6-17.08.2018
Witam Was moje Kochane 😘 / moi Kochani
Dziś wróciłem z wczasòw w Laskowej. Na pożegnanie była zupa grzybowa z prawdziwych grzybów leśnych i naleśniki z serem.  Piękne widoki, przepyszne posiłki i naprawdę przemiła atmosfera towarzyszyła nam przez cały czas 😁😁
Muzungu z motylem na nosie Panorama Laskowej  Obiad od kości 😋 Dzik na ścianie  Krasnal z wiekiem %%% 👌 Huśtawka na tarasie

Jasienica 2018

Jasienica, 13.05.2018

Witam Was moje Kochane! 😘 / moi Kochani! 😉

U mnie wszystko ok. Tego dnia po drugim śniadaniu - rabarbarowcu i kawie -wziąłem się za ćwiczenia na kocu. Zrobiłem część z nich po czym chodziłem po ogrodzie. tam i s powrotem w koło domu. Po 6-7x Bulbunia 💖😘 zawołała na obiad. Koło domu jest pieniek. Wlazłem na niego, odrzuciłem kule, kazałem się uwiecznić, po czym runąłem (nie równa ziemia). Nic mi się nie stało, choć ziemia mimo trawy do miękkich nie należy. Nie zrażony, po odpoczynku ruszyłem dalej "w tan" 😂